Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

Livet livet...

Av Martina - 20 januari 2009 21:14

livet livet? Ja vad fan är det bra för egentligen? Jag faller in i mina kompisars negativitetsbanor när det gäller att blogga. Nä jag orkar helt enkelt inte skriva om ditten och datten längre, så här är det: livet suger verkligen. Jag känner att jag inte klarar av att följa mina ambitioner på jobbet, verkligen inte. Idag har jag insett att hur mycket jag än försöker så kommer det inte att ske någon förändring och jag måste sluta att ge 100% till verksamheten för det utnyttjas har jag märkt. Det är så lågt. I övrigt så har jag idag ännu en gång bittert erfarit hur livet kan vara förjävligt- hur kan nåt som var så fint plötsligt verka helt jävla oväsentligt? För min skull...nä det känns inte rimligt, vore det för min skull så skulle det se helt annorlunda ut. Så hur ska man göra nu då? Kan bara se 2 alternativ: 1. lägga mig ner och sakta och stinkande självdö. 2. Försöka hitta ett sätt att må bra igen och hur det ska gå till vet inte jag. Ja vad säger ni? Känns fegt att gå direkt på alt. 1 känner jag men det är gränsfall...men borde för min heders skull satsa iaf ett par veckor på alt. 2, får se om under kan ske eller hur det är. När hoppet lämnar kroppen känns det tomt, kallt och hopplöst (antagligen därav uttrycket).

 
 
Lisa

Lisa

21 januari 2009 04:52

Kram!

http://www.myownwords.blogg.se

 
Ingen bild

hullda

21 januari 2009 06:18

vännen!
kom ihåg att du aldrig är ensam... jag finns här för dig!
bamsekram!

 
Tesen

Tesen

21 januari 2009 06:22

Låter som du o jag kan bilda klubb?!
Jag hejjar iaf på 2:an. Det där med stinkade låter inte så bra! Tänk på dom som ska ta reda på allt sen..;) Håll dig till 2:an.
Kramen

http://tesen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

A-K

21 januari 2009 22:19

Det är ju tråkigt att du känner så. Om jobbet alltså.
Annars så röstar jag oxå för alternativ nr 2! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina - 12 juni 2011 12:48

...satt just och funderade på vad jag skulle göra av denna söndag när jag med ett rejält stamp klev in en tandpetare i hälen, aj satan vad ont det gjorde. Upptäckte också att typ 4 mm hade fastnat någonstans inne i hälen, så sjukvårdsupplysningen näs...

Av Martina - 6 juni 2011 19:00

..och Sveriges nationaldag eller svenska flaggans dag som det hette när jag var liten. har firat med påmpa och ståt idag med paradorkester och hela köret..så klart.. imorgon är det jobb igen och jag orkar verkligen inte, vill kaskadspy av bara tank...

Av Martina - 20 maj 2011 21:51

...här hemma i soffan..efter några timmars hektiska förberedelser inför morgondagens party kan det vara skönt att landa med fetarselet i soffan. Så imorgon är det kalas alltså, ska bli väldigt roligt. Har just konstaterat att det är rena rama järngän...

Av Martina - 20 maj 2011 21:51

...här hemma i soffan..efter några timmars hektiska förberedelser inför morgondagens party kan det vara skönt att landa med fetarselet i soffan. Så imorgon är det kalas alltså, ska bli väldigt roligt. Har just konstaterat att det är rena rama järngän...

Av Martina - 15 maj 2011 17:44

...men jag har inte så mycket att blogga om..har liksom idétorka och då blir det lätt tråkiga inlägg känns det som och bloggar med tråkiga inlägg är ju värdelösa. Även fast jag allt som oftast älskar mitt jobb så har nedräkningen inför sommarledigh...

Ovido - Quiz & Flashcards