Alla inlägg under november 2009

Av Martina - 19 november 2009 20:37

Men jag har inte så mycket nytt iaf inte att skriva om här ;)


Stackars pojkar i Mammas pojkar.. vilka jävla morsor!!

Av Martina - 15 november 2009 13:49

Inlägg 2 dagar i rad! kan det verkligen vara sant? :) Var på kvartersteaterns 30 års jubilumskonsert igår och den var fantastisk såklart! Träffade dessutom två av mina guldklimpar från min klass, den ena var en musketör och den andra var självaste anden i Alladin, sötast såklart! Jag blev glad i hjärtat! Idag känns det verkligen som att hostan börjar ge med sig en aning och gissa om jag är glad över det, jag vill ju mysa med finaste Saga! Nu ska jag söndagssofta...härligt! Sen blir det lite jobba också men bara ytterst lite..


Kram

Av Martina - 14 november 2009 13:23

Ska iväg och kika på teater ikväll, jag håller tummarna för att inte bli utkastad pga min hosta :S man vet aldrig.. jag hoppas att föreställningen lever upp till mina förväntningar men det gör den säkert. Om ett tag kommer Jenny, hon ska minsann vara mitt sällskap ikväll, trefligt värre! Igår såg jag film med Lisa och Max, först såg vi Funny people med Adam Sandler och den var helt ok men jag vet inte om dom var så roliga egentligen..mest tragiska. Sen såg jag och Lisa Harry Potter - Halvblodsprinsen. Bra!


Kram

Av Martina - 12 november 2009 10:23

..jag är rätt usel på att uppdatera bloggen.. har liksom kommit av mig. Just nu är jag hemma och är sjuk, jag har ett virus i min kropp som har valt att sätta sig på mina stämband och jag får inte prata så mycket säger doktorn, bäst att lyda.. Jag har blivit faster alltså igen, jag är ju redan faster till världens bästa Emma men nu har Saga också kommit till oss, idag är hon en vecka gammal och världens sötaste plutt!

    

Ovido - Quiz & Flashcards