Alla inlägg under mars 2010

Av Martina - 29 mars 2010 20:58

...till lov och stockholmstripp :) ser fram emot det och jag hoppas på sol, värme och lite vårglädje, behöver det nu känns det som.

Nu ska jag se på spårlöst, världens blödigaste fjant program :)

Av Martina - 28 mars 2010 20:17

Idag har jag varit seg som fan eller from som ett lamm och jävligt störd i alla kroppens funktioner av några glas vin igår. Skyller på kaneldrinken, har läst att man kan bli dålig av kanel nämligen..Tackar Linda för en mycket trevlig kväll och god mat :) Tackar dom andra för otroligt trevligt sällskap och mamma för tonnisskjutsen. Började lördagen med några timmar på angelisen, vi gick miste om 30000 jag och Ingela, vi hade nämligen laddat för första priset iår men inte en enda firre blev det. Men det är ju skönt att sitta ute (i sol och vårvärme..eller i 1 plusgrad och småregn blandat med hagel). Åkte sen vidare in mot stan och till Linda som bjöd mig, Nina, Pernilla, Anna och Petra på riktigt smaskig mat, det blev en supertrevlig kväll!


Nu är det bara tre dagars arbete kvar innan det är dax för påsklov.


Ska sova nu..

puss

Av Martina - 20 mars 2010 21:26

..och beter mig som en tonnis.

Av Martina - 20 mars 2010 10:55

Malin kammade hem hela skiten, helt utan diskussion (enligt mig), överlägsen. Ronny hade ju den bästa kostymen, hur kunde det priset gå till någon annan, det fattar inte jag. Det var en rolig kväll helt utan alkoholintag vilket jag är tacksam över idag :) man kanske börjar lära sig en och annan sak nu när man börjar närma sig 30? Idag blir det 40års kalas i nedansjö och imorgon ska mormorn firas.

Måste sätta lite fart här..


Bye.

Av Martina - 19 mars 2010 16:41

Som ni märker så är jag i en bloggsvacka igen. Känns liksom som att jag inte har ett skit att skriva om men så är det nog inte egentligen, det är bara det att jag inte orkar helt enkelt. Nu är det helg och veckan har som vanligt susat förbi, har inte orkat mycket på kvällarna direkt för det har varit fullt ös på jobbet. Ikväll ska jag på memento och kolla in mina karaokevänner som har slagit sig blodiga för en plats i den stora finalen, jag håller tummarna för er så klart! I helgen blir det mycket kalasande hit och dit, det blir säkert trevligt värre :)


Pöss på er och vi kanske ses i vimmlet i kväll!



Av Martina - 11 mars 2010 21:08

...efter några stärkande dagar i sköna Vemdalen! Vad har vi gjort då? Ja bara haft semester, sååååå skönt och välbehövligt :) lite skidor, lite vessleåkning, lite gulaschsoppa och rätt mycket minttu och ännu mera skratt. Själavård är mitt ord för detta!


Nu är man hemma i verkligheten igen men det är trots allt fortfarande ledigt, idag har jag varit på Matforsbadet med massa sköna små och stora människor, det var varmt och rätt ansträngande när man är dyngförkyld som jag är...kanske en följd av det totalt ogenomtänkta snöbadet i fredags? Middag intogs i en grotta i centrala Matfors. God pizza! (GIn får vänta till nästa vecka)


Imorgon tror jag nog att det kan bli en repa på stan om jag är pigg nog :) kanske lite shopping? kanske lite kaffe?


kram!


Av Martina - 7 mars 2010 11:11

och klar för några dagar i Vemdalen :) En glad nyhet är att Cina följer med, kommer att göra dessa dagar mycket roligare. Tack Tobbe för att jag fick låna henne ett tag, lovar att lämna tillbaka hel och välbehållen.


Kanske inte blir sån aktivitet på bloggen på några dagar som ni förstår..


Kram

Av Martina - 6 mars 2010 20:33

med dueller och grejer...sitter och tittar men egentligen sover jag. Det svider i ögonen. Borde sova.


Blev inget vin ikväll.


Så typiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards