Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Martina - 22 januari 2009 08:23

...en present!! Ett halsband med en DOMINO-bricka på! haha så snällt :) Passade ju som handen i handsken


Love!

Av Martina - 22 januari 2009 07:41

livet livet! tänk vad saker kan ändras snabbt och det är väl tur det? Klart att jag ska vara på jobbet, tack Anna för det du sa. jag brinner ju för det här och för dom här ungarna. Alternativ 1 känns inte längre ens som ett alternativ utan det är bara att tuta och köra...ehh...kanske inte hört det uttrycket sen jag jobbade på hemtjänsten men... Bara nacken kunde bli lite bättre också så skulle det vara som man säg i norrland " he´köng!"


Kaffe!!


och det har jag glömt att skriva, ni vet ju kaffediskussionen som varit med hur stora och många koppar man får ta på vilken rast osv..nu ska vi iaf få börja betala och det är ju helt rätt enligt mig.



igen: Kaffe!!

Ovido - Quiz & Flashcards