Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Martina - 24 januari 2009 22:50

Då fick jag en förklaring till varför vägarna är som tvättbrädor :) 500 000  känns som att man kan lägga på nåt annat, typ på vår skolgård!! :) vi får höras om resa då Catrine, jag har kollat runt lite idag..


Nyklippt är jag också, det blev bra som fan (nu vågar jag svära på bloggen eftersom mamma nog inte sakgranskar den när hon njuter av solen och värmen...eller var det regnet?) Mycket snö ligger nu på min bro och runt hela stan skulle jag kunna tippa på, bilen har jag parkerat nånstans där jag antagligen inte kommer att hitta den imorgon, snacka om förvånad när jag kommer ut och bara ser en tom parkering..det hände min pappa en gång, bilen var borta, det visade sig senare att den rullat ner mot grannen (rätt brant backe) och fastnat i en häck nånstans där emellan, "stora häckar dom måste ha i Stöde" var det säkert några som tänkte nu, tänk igen! :) 


Det var två pianon som var ute och rullade, rätt var det var så körde det ena pianot in i en vägg och blev lite mer kompakt då sa det andra pianot, kom nu dragspel så går vi. 


Dragspelet kunde dock inte gå så pianot fick gå vidare själv. Då kom två gubbar och gick varav den ena fastnade i dragspelet. Då sa den andra "Nu har du allt trampat i klaveret!"


Ja, jag har pratat med Ronica en sväng idag också! haha!


Sov gott 

Av Martina - 24 januari 2009 16:41

skrapar man inte vägarna, skivorna hoppar ju i bilen så att jag är mer eller mindre tvungen att lyssna på radio och eftersom rix inte längre är tillgängligt så måste jag lyssna på radioguld. Typiskt. Skjutsade mamma och Puffe till tåget i morse, dom ska åka till Thailand, men sååååå treeevligt för er, jag är inte alls bitter, lite värme är nog det enda som skulle hjälpa för min kropp just nu. Kanske en sista minuten på sportlovet, nån som hänger med? (och ja, jag är seriös)


Tja!

Ovido - Quiz & Flashcards