Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Martina - 15 januari 2009 07:28

Jag som tyckte att jag verkligen kommit igång igen men så här är det, jag hade så jäkla ont i hela kroppen igår, strålade från nacken kan jag tro så jag skippade helt enkelt att förpesta er tillvaro också i stället låg jag på soffan, slappade, drack vin och åt choklad, inte så fel va?! Idag är det bättre, kanske mest för att jag har fått en tid hos naprapaten idag och jag håller hoppet uppe om att han faktiskt kan göra underverk.

 Var otroligt ambitiös igår och blåste upp hela solsystemet, ja det där lät ju konstigt, men vi har ett uppblåsbart solsystem på jobbet som vi använder när vi jobbar med rymden, vilket vi gör nu. Hade iaf blåst + tejpat upp dessa planetbadbollar i taket igår och nu märker jag :det är bara att börja om, för självklart har alla ramlat ner under natten :( inte verkar de hålla luften så bra heller....


Näpp nu måste jag blåsa och tejpa...undra om man kan göra det samtidigt, måste testa!


Ciao



Ovido - Quiz & Flashcards