Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Martina - 27 januari 2009 21:49

Jag tror minsann att jag börjar bli sjuk och konstigt vore det väl annars när alla mer eller mindre är hängiga. Tror att jag ska gå och lägga mig snart faktiskt, tråkigt va? Men så trööööööööött.. Man kan ju alltid ligga och glo på Tv:n ett par timmar. Imorgon fyller Jenny år, har inte orkat tänkt ut något roligt, får ta det i efterhand. Även Jonathan fyller år, 3 närmare bestämt men det lär inte bli nåt kalas för min del där. Tråkigt..även fast det såklart är Anna jag saknat mest så har det även varit ett stort tomrum efter pojkarna, poff! så var dom bara borta liksom..ja det är svårt. Men man får bita ihop och gå vidare (det kanske därför jag har ont i nacken, för att jag biter ihop?), hur var det man skulle tänka, att det alltid finns dom som har det värre?


Näpp nu blir det ryggläge under täcket! 


Sov gott

Ovido - Quiz & Flashcards