Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Martina - 19 januari 2009 20:57

...av all jävla liniment som jag känner mej mer eller mindre tvungen att dränka mig i :(


Har varit till sjukgymnasten idag och han bände och vred så vi får se hur det känns imorgon, jag hoppas på lite bättre. Borde åka och fylla på luft, i däcken alltså, för jag tror att dom är halvtomma eller nåt, känns lite jobbigt bara, dessutom får man oil on the fingers och det är inte så kul alla gånger. Kanske gör det när jag hämtar Tove så kanske HON kan göra det, aha! ibland är man inget pucko trots allt. 


Ikväll är det prison break också, gud så trött jag är på den serien, kan det inte bara ta slut nån gång? Ryktet om att det är sista säsongen som går nu har nått mina öron men jag litar inte riktigt på att det är så innan jag har sett det med egna ögon. Nu måste jag kila!


Trevlig kväll.


Ovido - Quiz & Flashcards