Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Martina - 13 januari 2009 22:52

Jag ska försöka vara lite duktigare på att lägga ut bilder, ja om det är nån som bryr sig alltså :)


Nu ska jag iaf sova lite, det borde ni också göra (iaf ni som läser det här på kvällstid)! 


Puss å kram

Av Martina - 13 januari 2009 22:49

Har jag spelat domino med, det ser verkligen roligt ut eller hur? (Det ÄR förövrigt världens roligaste spel) Det väcker de mest dolda känslorna haha! Iaf om man har en liten tävlingsmänniska inom sig. Sen har ju Hullda tappat sin sked också, jag undrar om den kan ligga under granen, vad tror ni?




Av Martina - 13 januari 2009 22:47

Jag å brorsan var ner till Stockholm och tittade på en inspelning (hmmm heter det så när det är livesändning?) det var väldigt roligt trots det faktum att LaGaylias kör åkte ut :( Vi hade fina pannband på oss också men jag tror jag väljer bort att publicera bilder på det, för allas skull!



Av Martina - 13 januari 2009 22:44

...men jag tänker inte lägga ut några mysiga julbilder på familjen, det känns lite privat faktiskt. Tänker däremot lägga ut en inte så seriös bild på min bror och en underbar vinterbild från pappas köksfönster, taget på juldagen.

Av Martina - 13 januari 2009 22:40

Har ju ett flertal gånger lovat er bilder...och äntligen har jag hämtat min kamerasladd. Märker till min stora förvåning att jag inte är så bra på att ta med mig kameran, eller ja den kanske är med men inte så flitigt använd.


Tittar bakåt i min blogg och inser att jag började blogga där i tid med skolforum ungefär, och gudarna ska veta att vi verkligen var seriösa!





och kanske lite mindre seriösa på kvällskvisten.



Av Martina - 13 januari 2009 21:11

Det känns lite overkligt faktiskt. Nåt så distanserat nu så nära? Hur beter man sig nu, hur tänker man, vad säger man?


På tal om nåt helt annat, kom idag att tänka på de gamla klassikerna.


Vad heter Bin Ladens förvirrade bror?

Vartvardetjag Laden.


Vad heter Bin Ladens gourmetkock?

Ox Rul Laden


Vad heter Bin Ladens alkoholiserade bror?

Pina Co Laden


Vad heter Bin Ladens syster som är vegetarian?

Sal Laden


Jag tror att jag har 1000 på lager, den ena sämre än den andra men om Du har nån så lägg gärna in den som kommentar!


Har varit på kalas nu, så trevligt! Jätteroligt att träffa Jesper också :) Har för övrigt ätit middag 2 gånger idag, är det verkligen så bra för den som behöver krympa magsäcken efter julens frosseri? 


Spotify....fy fan, jag säger bara en sak: Baaaaaa-Baaaaaow!


Imorgon ska jag på utbildning, suck, pust, stånk å stön det känns motigt men det är väl sånt som ingår antar jag. 


Tja!

Av Martina - 13 januari 2009 15:27

Fyller idag världens bästa Emma!


Grattis grattis grattis!



Idag är det torka på humorfronten, tror att jag vred ur det sista igår.


Baaaaaa - baaaaaaow!

Ovido - Quiz & Flashcards