Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Martina - 16 januari 2009 23:14

...av släktens vandringspris i  bowling! Vem kunde tro det? Jag som är talanglös i bowlingskorna! En mycket trevlig kväll, det såg länge ut som att Tove hade den starkaste serien men då vaknade hon till, tantkroppen och dominerade ut allt motstånd! Ha! och medaljen var min...åtminstone tills nästa drabbning gått av stapeln :) Blev dessutom erbjuden en ordinarie plats på högerytter i Söråkers damlag (alltså INTE i bowling utan fotboll..) låter lockande men nää det går ju inte att börja igen och inte i Söråker. Tack för visat intresse iaf och jag hör av mig om jag blir för sugen! (vilket händer en gång varje år och det är på vårkanten så det är väl dax snart) Jag är förövrigt fruktansvärt sugen att lägga ut en bild här där jag biter i min medalj men jag ska avstå det faktiskt, för Toves skull hahaha! det finns ingen som är roligare att slå, känns bra efter tjur-förlusten också..


Nu är det soffläge för Thunström men vi hörs imorgon! 


Kram å Go´natt jorden..(eller som P sa idag "vår planet borde heta vattnet istället för det är ju mest hav") så go´natt vattnet vi ses imorrn! 

Av Martina - 16 januari 2009 17:37

Ja kommer ni ihåg den gamla slagdängan, med Ronny & Ragge? Ikväll blir det dock dåligt av den varan, fest alltså. Ska försöka bowla med min halvlama kropp, men det ska nog gå bra, märks antagligen inte så stor skillnad med tanke på hur talanglös jag är på den sporten (är det ens en sport om man utövar den på fredagkväll?) . Inga stora briljanta planer för helgen utan ska mest försöka återhämta och kurera mig.


Tjolahopp!


Ovido - Quiz & Flashcards