Alla inlägg under september 2009

Av Martina - 23 september 2009 19:33

..har gått sönder och det ingår inte i min så kallade plan, tycker inte att det är speciellt upplyftande att lägga pengar på bilen, den ska bara funka liksom kärlek och datorer. Snart börjar Idol - det ska jag se men för mig är den mest underhållande perioden över nu, tycker att det är roligt att se när folk skämmer ut sig, är jag elak då? Jag hade inte mer nu.


PoK

Av Martina - 22 september 2009 18:21

Ja kanske det men det är ingen garanti, känner mig liksom idélös och ointressant just för tillfället. Köpte mig en ny dator igår så ett problem är iaf ur världen - det att det tog typ en halvtimme att slå på den gamla..alltså inte nåt snabb-bloggande där inte. Det var ju helg nyss och då var jag på Railway och tittade och lyssnade på Ronica min skönsjungande vän, hon var superduktig såklart! I söndags firade jag morfar som fyllt 70 år, grattis morfar! Jo just ja det var ju lördag där emellan, då tiggde jag röster på stan, ni vet mot nedskärningarna inom skolan, några skrev på, dom flesta faktiskt! På kvällen åt jag plankstek, jag älskar plankstek!


Puss puss!

Av Martina - 8 september 2009 21:48

Nu är det konstiga saker på gång, det ser inte ut som det brukar..är det straffet för att jag bloggar så lite just nu? Fan jag jobbar ju bara ändå, inget att berätta om här.. Iofs så hade jag jordens huvudvärk i lördags, det kan man ju nämna, trodde ett tag att jag skulle dö men det gick slutligen bra och jag är fortfarande på benen. Ikväll har jag varit med underbara L som är hemma igen, tack å lov och imorgon har vi APT på jobbet. aNNakaNiN med familj har flyttat in till stora staden, det känns kul..även därav delvis den sprängande huvudvärken..hmm..sug på den ni! Vissa saker går upp och andra ner i livet, det är ju allmänt känt men att min vikt är tvungen att gå upp så mycket sätter jag mig emot, måste göra något åt det här. På jobbet dricks det shakear, soppor och grejer men jag vet inte om det är den vägen jag ska gå..tycker ju sånt är ganska äckligt, men hur ska jag göra då? Mindre godis? Mer motion..ja vi får väl se.

Ett stort glädjeämne är ju att det snart vankas bäbis i släkten igen och jag längtar, jag tror fasters goknöl2 kommer lite tidigare än beräknat min gissning är 23/10 så får vi se hur det går.. ett annat om än inte lika stort är att Mr. Lars Winnerbäck snart släpper nytt album, yiiihaaa!


Nu: sova lite..

Ovido - Quiz & Flashcards