Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Måndag morgon..

Av Martina - 15 november 2010 07:30

...och traktorn går på högvarv utanför fönstret här på jobbet. Måste ju säga att det varit en jävulskt dålig snöröjning så här långt i vinter. Skolgården har knappt blivit röjd alls. Vad är felet, slut på pengar redan? Catrine, har du något svar till mig :)

Bilen går iaf som en pärla med de nya däcken, jag är nöjd.


Nu: kaffe.

 
 
Trileia

Trileia

8 maj 2011 12:29

Jag saknar nya blogginlägg här fröken. Din blogg är ju bland de bästa :( Kanske kommer igång i samband med Bonde sen i höst (eller när det nu blir).

Puss, Per-Johan.

http://blog.st.nu/trileia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina - 12 juni 2011 12:48

...satt just och funderade på vad jag skulle göra av denna söndag när jag med ett rejält stamp klev in en tandpetare i hälen, aj satan vad ont det gjorde. Upptäckte också att typ 4 mm hade fastnat någonstans inne i hälen, så sjukvårdsupplysningen näs...

Av Martina - 6 juni 2011 19:00

..och Sveriges nationaldag eller svenska flaggans dag som det hette när jag var liten. har firat med påmpa och ståt idag med paradorkester och hela köret..så klart.. imorgon är det jobb igen och jag orkar verkligen inte, vill kaskadspy av bara tank...

Av Martina - 20 maj 2011 21:51

...här hemma i soffan..efter några timmars hektiska förberedelser inför morgondagens party kan det vara skönt att landa med fetarselet i soffan. Så imorgon är det kalas alltså, ska bli väldigt roligt. Har just konstaterat att det är rena rama järngän...

Av Martina - 20 maj 2011 21:51

...här hemma i soffan..efter några timmars hektiska förberedelser inför morgondagens party kan det vara skönt att landa med fetarselet i soffan. Så imorgon är det kalas alltså, ska bli väldigt roligt. Har just konstaterat att det är rena rama järngän...

Av Martina - 15 maj 2011 17:44

...men jag har inte så mycket att blogga om..har liksom idétorka och då blir det lätt tråkiga inlägg känns det som och bloggar med tråkiga inlägg är ju värdelösa. Även fast jag allt som oftast älskar mitt jobb så har nedräkningen inför sommarledigh...

Skapa flashcards