Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Martina - 6 januari 2009 19:17

...har kommit till världen idag! Grattis Nina & Steffan :)


Har varit i Stöde idag och hälsat på släkten, det var trevligt. Nu känns det som att jag måste sätta mig och jobba lite med tanke på att allvaret börjar imorgon och jag har inte planerat nåt :( Tänk så glada de skulle bli om de fick skriva om sitt lov (NOT!) måste hitta på nåt mysigt, jag har ju trots allt saknat dom små juvelerna...

Av Martina - 6 januari 2009 10:51

Jag har lyckats vända på dygnet något fruktansvärt under lovet och imorgon börjar jag jobba igen, det känns inte så betryggande. Hade en taktik igår, vara uppe jättelänge och kliva upp jättetidigt idag - alltså så att jag är riktigt trött ikväll tänkte jag. Jag vet inte riktigt hur det gick med den planen, men uppe är jag ju nu iaf. Tänkte ta en tur till Stöde idag och kanske hälsa på min farmor och farfar en sväng, jag har inte varit där något under julledigheten och det känns lite i hjärteroten måste jag medge.


Igår var jag och spelade domino (det ÄR faktiskt roligt!) och på hemvägen fiskade jag upp Malin och Tesen, en i oväntat bra skick och en i lite vingligare ;) haha! 


Tja!

Ovido - Quiz & Flashcards