Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Martina - 9 januari 2009 17:59

Är underbart! ALLA låtar finns ju :)

Av Martina - 9 januari 2009 15:29

...hittade igen värsta sköna plattan med just det: ModernTalking, hur otippat är inte det?! Fick lite ordning på dagen iaf och vi har arbetat med mattestrategier, låter riktigt roligt eller hur :) Hur som helst så är det hårt när en 8åring är smartare än mig i matte.. hur ska det då gå i 6:an kan man undra, haha! 


Har just varit ner på stan en sväng och satan i gatan vad halt det är ute, eller är det mina däck nu igen? Pappa hittade en bil till mig på blocket, en 4hjulsdriven, hmmm jag förstår ingenting, skulle jag behöva en sån? Kanske alla som bor på södermalm skulle kunna få ett litet 4hjulsbidrag? Jag menar dom är ju inte så heta på skottningsmaskinerna heller får man väl säga utan att ljuga. 


Tjaba!

Av Martina - 9 januari 2009 07:36

...igår hände det som jag aldrig trodde skulle hända mig. Pengarna på mobilen tog slut! Dessutom när jag INTE kunde fylla på. hmmmpf!


Puss å kram

Av Martina - 9 januari 2009 07:24

Jag lider och har svåra symptom av ovansagda sjukdom. Kan inte tänka helt enkelt, vad ska vi göra idag? Skolarbetet har ju liksom inte riktigt dragit igång än, det blir först på måndag. I helgen måste jag sätta mig och planera upp mitt arbete, jag har ju för böveln betalt för det här :) (nu menar jag inte att jag tycker att jag gör ett dåligt jobb faktiskt utan att man kanske kan förvänta sig lite mer struktur bara)


Ikväll ska här drickas vin (och spelas domino?) det blir trevligt!


Idag är det också 2 begravningar, alltså det är givetvis fler men 2 som jag vet om och 2 som jag vet kommer att besökas av mina nära och kära, jag skickar en tanke till er.


Med hopp om en god dag. Martina

Ovido - Quiz & Flashcards