Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Martina - 30 januari 2009 14:45

Känns skönt att det är fredag, sitter iofs kvar på jobbet och blir nog här ett bra tag till, har fått en skopa energi från nånstans vet inte riktigt men jag känner att jag måste styra upp lite här. Har inga direkta planer för helgen heller vi får helt enkelt se vad som dyker upp, känner för att vara riktigt snål iaf, haha, kanske åker till pappa eller låser in mig hemma i bunkern :) grymt sugen på att spela domino också, få se om jag kan lura på nån! Kanske Hullda?


Igår fick jag skitgod mat, fantastiskt! Tacktackåtack! Försöker GI:a mig lite (som alla andra på det här bygget - och då menar jag på jobbet, hemma är det inte så folktätt precis). Det går sådär. Idag har jag t.ex ätit hamburgare till lunch...hmmm....


Jag är så grymt sugen på att åka till solen och värmen men när skulle det ske och vart och med vem? Man kan ju knappast åka själv till okänd ort eller...? Hur var det catrine var du sugen att hänga med? :)


Ciao!



Ovido - Quiz & Flashcards