Alla inlägg under mars 2009

Av Martina - 31 mars 2009 20:13

Jag har en konstig smärta i mitt knä, det ilar. Börjar undra om jag är sned i kroppen när jag hela tiden har ont nånstans i vänster sida?


Jag har noll och ingen inspiration att skriva nånting därför är det kanske bäst att jag låter tangenterna vila så att ni slipper läsa mitt bullshitdravel?! 



Av Martina - 29 mars 2009 14:27

Fredag: päroncognac, anna - annelie - mia - louise, dallan, drinkpåfyllning, open mind, larsson, harbit, hemgång, resorb, sova.


Lördag: vakna, äta, 24, skidskytte, städning, pizza, robinson, mörkläggning, flossie, - - - - , hemåkning efter angenäm underhållning av grannarna. framställning av uret. sömn.


Söndag: tvätta. 


I korthet.


helgens citat: "när jag gick till definitivt angrepp mot hennes klitoris, som stod som ett ljus..." haha! 

Av Martina - 27 mars 2009 16:48

Äntligen Fredag! Vart tar veckorna vägen, tiden bara rusar och jag med den..har ni tänkt på att man blir äldre för varje dag som går, borde man inte göra nåt bättre av tiden? Idag fick jag mitt uppsägningspapper..härmed sägs du upp från din tjänst...bla bla bla bla...tänk vad formellt och stelt det kan vara.


Hur ser helgen ut då? Jo i kväll blir det kalas med brudarna. Trevligt trevligt. Vintarmen ska få lite omväxling också, ska köra lite päroncognac, ginger ale och lime. Det blir säkert toppen toppen helst med tanke på att jag har bunkrat upp ett lager resorb. Imorgon åker jag säkert till stugan en sväng, om nu resorben hjälper, annars är man nog sängliggande..fattar inte varför jag blir så dålig av bara ett par glas vin? 


Tänkte att jag skulle uppdatera min garderob lite och begav mig därför till Birsta City efter avverkat dagsverke idag och där var jag inte ensam kan jag lova. Hur mycket folk finns det? blev inte mycket inhandlat, ett par röda hängslen var väl det bästa och det säger ju det mesta :)


Nä nu blir det dusch. Skönt.


Puss



Av Martina - 26 mars 2009 16:57

Ta dig i så fall tid att läsa historiens roligaste horoskop i Sundsvalls tidning!


"det är en bra dag för att ta en titt i spegeln och göra något åt ditt utseende" haha jag dör så roligt!



Av Martina - 26 mars 2009 09:44

Igår var jag och ett gäng till på domedagsmöte på kommunhuset. det är alltså vi, den uppsagda skaran. Det känns inte så kul faktiskt, helt seriöst så är det tredje året i rad som jag sitter i den här sitsen, den här gången känns det dock bäcksvart. Men vi får väl se. Det som känns skönt är att irritationen har flyttat sig lite från barn o utbildning till våra kära politiker som med lätthet kan skjuta in 20 miljoner extra till ett badhusbygge som blev lite dyrare än vad det var tänkt men kan inte göra samma sak och rädda våra skinn. Känns inte ok.



Av Martina - 25 mars 2009 09:39

15 grader kallt och gnistrande vit snö...låter det inte underbart? Jo men fan inte i April!! Grrr...jag blir galen, mer galen än vanligt.



Av Martina - 24 mars 2009 07:35

Det var ett tag sen igen nu..det är mycket nu som man kan säga. På jobbet är det fullt ös medvetslös, men hemma är det väl egentligen inte så mycket, det bara känns så.. Imorse fick jag ta en lång omväg till jobbet för jag fick snuten i häcken - utan blinkers..ja vad gör man? Fick ut och finåka lite i solen och halkan. Tur att jag var ute i god tid!

Idag är det mötesdag - innebär att det är möten för olika grupper på jobbet under hela dagen och att vi får täcka upp lite här å där..en aning kaotiskt vissa gånger kanske.

Det var väldigt mycket jobbsnack..eh..skrift...sorry. Vad är egentligen grejen med vintern iår? nu är det ju återigen skitkallt och nysnö..det är ju fan snart April, någon måtta får det väl vara på skiten? Det kommer ta en evighet innan det här smälter bort dessutom och innan dess kommer jag antagligen ha gått upp i atomer av frustration, sommar! värme! sol!


Nackstatus: Lite bättre

Kaffestatus: otroligt tomt i tarmen än så länge - måste åtgärdas, NU!


Kram

Av Martina - 21 mars 2009 15:01

Regler: Kopiera detta till dina anteckningar.Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, inga hittepåord eller lögner!

1. Vad heter du? Christus

2. Ett ord på fyra bokstäver: café

3. Flicknamn:cecilia

4. Pojknamn: ceasar

5. Yrke: cirkusartist

6. Färg: cerise

7. Klädesplagg: chino-brallor!

8. Mat: Chili con carne

9. Sak i badrummet: celsius-termometer

10. Plats/stad: Chicago

11. En orsak att vara sen: celibat...ehh...

12. Något man skriker: C U !!

13. Film: Chocolat

14. Något man dricker: Champagne

15. Band: Ceaser s palace

16. Djur: chinchilla

17. Gatunamn: Centralgatan (måste finnas)

18. Bil: Citro-äng (men hur fan stavas det?)

19. Sång: Curly Sue


Fy fan vad bra jag är! eller...äh...kunde inte låta bli :)

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Cha-cha

Ovido - Quiz & Flashcards