Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Martina - 23 januari 2009 17:11

och Ronica är inte så vanligt heller :) inga missförstånd där inte! haha

Av Martina - 23 januari 2009 13:56

...när folk som inte känner mig, läser min blogg och tolkar allt så fel? Tror ni t.ex att jag bara känner en Anna?


Anna Söderström är bara en vän och inget annat, umgås vi är det bara för att vi är vänner, övertolka inte så förbannat.


Nu är det fredag och jag ska hem och vila min nacke.



Av Martina - 23 januari 2009 07:48

...jag måste ha attacksovit från typ halv tio igår till två när jag vaknade som en knöl framför tv:n och inte fattade nånting, kravlade mig till sängen och fortsatte sova, skönt! Idag är det fredag och vi ska ha mys med barnen på jobbet, det är dom absolut mer än värda efter en tuff vecka. Ikväll ja då vet jag inte riktigt vad det blir men jag måste iaf säga hej! till mamma och Puffe som åker till Thailand imorgon, hmmm....borde man inte ha fått en biljett? Jag som till och med kan lite thai...saaaawateeee ;) Varför är det alltid så här: när mina föräldrar åker till thailand så blir jag kvar hemma...catrine! hehe


Nu: Morgonkaffe! (eller nu ljög jag för jag har redan druckit en kopp hemma men jag måste ju ta en kopp här också.)



Ovido - Quiz & Flashcards