Alla inlägg under maj 2011

Av Martina - 20 maj 2011 21:51

...här hemma i soffan..efter några timmars hektiska förberedelser inför morgondagens party kan det vara skönt att landa med fetarselet i soffan. Så imorgon är det kalas alltså, ska bli väldigt roligt. Har just konstaterat att det är rena rama järngänget som ska komma, kan inte bli annat än lyckat! karaokemaskinen är på plats och insjungen av mig så jag har som gjort min del i det där med sjungandet, imorgon blir det nada, noll, ingen sång!


Av Martina - 20 maj 2011 21:51

...här hemma i soffan..efter några timmars hektiska förberedelser inför morgondagens party kan det vara skönt att landa med fetarselet i soffan. Så imorgon är det kalas alltså, ska bli väldigt roligt. Har just konstaterat att det är rena rama järngänget som ska komma, kan inte bli annat än lyckat! karaokemaskinen är på plats och insjungen av mig så jag har som gjort min del i det där med sjungandet, imorgon blir det nada, noll, ingen sång!


Av Martina - 15 maj 2011 17:44

...men jag har inte så mycket att blogga om..har liksom idétorka och då blir det lätt tråkiga inlägg känns det som och bloggar med tråkiga inlägg är ju värdelösa.

Även fast jag allt som oftast älskar mitt jobb så har nedräkningen inför sommarledigheten börjat på allvar nu, trist dock att man får jobba nästan fram till midsommar i år..hur fan tänkte dom då? Titt som tätt känner jag att: fan man borde bli lite mer frilufsig, kanske till och med kränga på dig en haglöfsutstyrsel (ja jag vet vad jag sagt om det)..så nu tänker jag nog ta tag i saken, inhandla lite schyssta friluftsprylar och börja ett nytt liv. Det jag också borde ta tag i på allvar är min träning, så usel kondition som jag är i nu är sällan skådad och beach 2011 är snart här. Finns det onepiece i baddräktstyg?

Ovido - Quiz & Flashcards