Direktlänk till inlägg 31 oktober 2008

Vinterdäcken på!

Av Martina - 31 oktober 2008 10:59

...så nu är det bara att tuta och köra (men gud vilket uttryck, så att man får skämmas lite)! Brorsan var hit imorse med däcken och la på dom och allt, härliga liv. Är ledig idag också, har läst ut en bok, som märkligt nog handlar just om Sundsvall, till och med Stöde nämndes, sånt känns så märkligt på nåt vis.. Har många gånger funderat på att försöka mig på att skriva en bok men det skulle antagligen sluta illa. Jag är inte precis personen som fullföljer mina projekt till 100% alltid. Tänk vad förvånande om boken skulle sakna ett slut.

Har också avbokat månadens utvalda film från min filmklubb, varför är man egentligen med i sånt där? Jag beställer aldrig nån film och jag får bara lägga massa energi på att inte glömma att avbeställa månadens. En gång glömde jag att avbeställa, jaha då fick jag betala över 300 spänn för en film jag inte ens ville se. Ni ser, jag måste ta mig i kragen och gå ur den där skiten. Jag skulle vilja vara med i en pocketklubb där man får garanterat bra kriminalromaner nerdimpande i brevlådan 1 gång i månaden, vet inte om det finns nån sån, måste googla. 


Nu säger jag hej sålänge, eftersom jag ska googla. 

 
 
Tesen

Tesen

31 oktober 2008 19:05

Hittade du nån pocketklubb?? Känns som jag skulle behöva en!!

http://tesen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina - 12 juni 2011 12:48

...satt just och funderade på vad jag skulle göra av denna söndag när jag med ett rejält stamp klev in en tandpetare i hälen, aj satan vad ont det gjorde. Upptäckte också att typ 4 mm hade fastnat någonstans inne i hälen, så sjukvårdsupplysningen näs...

Av Martina - 6 juni 2011 19:00

..och Sveriges nationaldag eller svenska flaggans dag som det hette när jag var liten. har firat med påmpa och ståt idag med paradorkester och hela köret..så klart.. imorgon är det jobb igen och jag orkar verkligen inte, vill kaskadspy av bara tank...

Av Martina - 20 maj 2011 21:51

...här hemma i soffan..efter några timmars hektiska förberedelser inför morgondagens party kan det vara skönt att landa med fetarselet i soffan. Så imorgon är det kalas alltså, ska bli väldigt roligt. Har just konstaterat att det är rena rama järngän...

Av Martina - 20 maj 2011 21:51

...här hemma i soffan..efter några timmars hektiska förberedelser inför morgondagens party kan det vara skönt att landa med fetarselet i soffan. Så imorgon är det kalas alltså, ska bli väldigt roligt. Har just konstaterat att det är rena rama järngän...

Av Martina - 15 maj 2011 17:44

...men jag har inte så mycket att blogga om..har liksom idétorka och då blir det lätt tråkiga inlägg känns det som och bloggar med tråkiga inlägg är ju värdelösa. Även fast jag allt som oftast älskar mitt jobb så har nedräkningen inför sommarledigh...

Ovido - Quiz & Flashcards