Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Martina - 7 oktober 2008 22:00

...enligt mig måste ju ändå vara pesto! Jag älskar pesto. Jag älskar pesto till allt. Jag älskar pesto när som helst på dygnet. Jag älskar grön pesto mer än röd pesto och jag älskar röd pesto mer än kronärtskockspesto. Jag älskar doften av pesto. Jag älskar att smeta in pesto i filadelfiaosten på en färsk macka. Jag älskar pesto med mozzarellaost. Mmm ni har helt rätt, jag är faktiskt lite sugen på pesto just nu....



Av Martina - 7 oktober 2008 09:50

Alltså så här är det för er som undrar, det är jag och två tjejer till som använder tvättstugan så man skulle ju kunna tro att det borde gå att lämna tvättmedel där eller? Men nu ska jag bli så jävla sniken så att jag plockar upp det till säkerheten mellan varje tvätt :)


Tjo!

Ovido - Quiz & Flashcards