Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Martina - 2 oktober 2008 21:22

...jag tycker fan att det är dåligt engagemang från omgivningen med att titta på min sida, bara runt 30 varje dag och då är väl 27 jag och Hullda en gång och kanske nån mer. Vad ska jag skriva om för att ni ska vilja läsa? Säg nu inte att jag ska skriva om mode :) kärlek är inte heller så hett just nu men vad som helst som handlar om något annat går bra, önska på! Nu ska jag sätta tänderna i Prison break box 2, vad är det med evighetsserier egentligen, kanske skulle vara bättre att komma på en ny story än att vattna ur precis allt ur en från början ok serie som just PB eller Lost. Men det är väl girigheten som sätter in eller kanske oförmågan att avsluta en schysst serie på ett värdigt sätt så man sätter det i långbänk i stället (meh! vilket jävla uttryck, hur är det man säger egentligen?) .. korta serier är bäst som t.ex Främmande fågel, då har man ju iaf en värdig chans att kunna hänga med. Tänk dom som varje dag följer Glamour t.ex tycker inte ni också liiiite synd om dessa människor? Förutom du Hullda du har lite tant-dispans (?), fan vad det krånglar med stavningen idag. Jag har hört vissa människor uttala ordet ovan som dispangns kan det verkligen vara så? eller changns? konstigt...


Sov gott...ett nummer kom precis upp i mitt huvud, det bästa...1 5 0 0 

Av Martina - 2 oktober 2008 07:23

Så var det ett faktum då det som absolut inte fick ske, Linda blev utröstad ur Idol, innan det ens hade börjat dessutom, satan säger jag när jag tyckte att hon var den enda riktiga behållningen med årets upplaga. Men det är väl kanske å andra sidan inte så otippat att svenska folket röstar fel, se bara vilka bidrag vi genom åren har släppt igenom till melodifestivalen, hur tänker vi? Jag menar I love Europe vad var det för jävla skit egentligen..nä fy jag ser fortfarande fram mot Stjärnor på is!

Ovido - Quiz & Flashcards