Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Martina - 19 oktober 2008 16:19

Idag är det söndag, en tråkig, lång dag en sån dag man borde göra massa saker men gör inget. Har varit ner i förrådet, kaos. Började plocka lite, kastade några saker, tog några saker till lägenheten. Har gjort en veckoschema att snegla lite på under veckan t.ex så har jag skrivit upp några "rör dig mer för fan" punkter varje vecka, typ promenad, träna mina obefintliga muskler och min balans tänkte jag, vad tror ni om lite yoga?! Sen har jag kommit på att jag måste äta lite nyttigare och för att fixa det så krävs det nog en del planering tror jag, är så lätt att det blir nåt snabb, enkelt = jävligt onyttigt annars. Börjar redan idag genom att rosta lite grönsaker och blandade svampar och till det blir det kyckling och en väldigt nyttig sås - försöker undvika kolhydrater men i väldigt enkel skala, jag funderarde på att bli fundamentalist - GIare men jag valde att låte gränsen dras vid "jag tänker mig för" - GIare istället, i typ en vecka sen har jag tappat glöden som man så ofta gör.


Hittade ett kassettband med mitt favoritband från de tidigare tonåren - So What hette dom, kul! 

Ovido - Quiz & Flashcards