Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Martina - 21 oktober 2008 21:31

...kom åter! Mamma sa till mig igår att hon tycker att jag svär mycket i bloggen så jag ska försöka minska ner på den varan. Idag har varit en mötesdag, vi har lagt alla möten på tisdagar och det är ju bra, och dåligt. Blir liksom ingen ordning alls då på tisdagar samtidigt som man har det gjort men om sanningen ska fram så har jag fasta möten även måndag och onsdag så i praktiken ser det ju annorlunda ut. Idag var det GI.bra mat iaf bättre än pyttipanna, är ju väldigt jobbigt att plocka ut köttbitarna då. Det var skink och rotsaksgratäng, dom vuxna jublade och barnen kräktes, typ. Det är inte trevligt alls, med kräks alltså, mycket kan man klara men det är bara för mycket...usch! I afton har jag ätit mat från Blåkiosken, det var ju gott men lite snuskigt kan man tycka att det är där inne, tur att man inte ser köksdelen. Det gäller nog förövrigt dom flesta restaurangköken. 


Nu ska här sovas! adjöken :)


Av Martina - 21 oktober 2008 20:01

...efter Prison Break. Men också skönt. Jag orkar inte blogga idag så jag får be om att få återkomma imorgon.



Ovido - Quiz & Flashcards