Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Martina - 26 oktober 2008 22:10

..är ju så bra! Fick det nya albumet av Halvar idag och kan inte sluta lyssna, nu har jag fört över det på mobilen så kan jag njuta hela bussresan till Stockholm imorgon. Åt tacobuffé idag, sällan en god idé, magen är som en spärrballong :( Nu känns det som att jag borde sova men kan knappast redan nu, får lägga mig och stirra i taket en stund så somnar jag nog så småningom.


Pink - I don´t believe you, lyssna på den!


Imorgon kommer det vara mer stendött än idag på BaraMartinaTack reflekterar över ditten och datten (jaaa jag vet att jag är lat som få att uppdatera bloggen just nu) men imorgon har jag iaf en riktig anledning, jag är i stora staden med jobbet, vi ska på Blå Dörren, tror jag. 


Tjoho!



Av Martina - 26 oktober 2008 00:17

..alltså jag har ätit kaninlår (dom var inte stora) och kaninfilé som var inlindat i något som kan ha varit en grönsak eller kanske något slags kött. Kändes ju lite konstigt att sätta tänderna i en kanin, kaniner är ju liksom husdjur i mina ögon, undrade lite om det kanske var en vädurskanin när ena örat kändes lite hängigt en stund in i måltiden. Annars har dagen varit lugn utan större bravader, var och hälsade på min kära moder en sväng, det var trevligt. Vi åt grön mat, fint och gott. Har hittat en räkning till iaf så jag kanske borde sluta att anklagande slänga iskalla blickar på mina grannar, iofs kan du väl förtjäna en och annan ig-blick eftersom de stjäl av mitt tvättmedel. Imorgon ska jag åka på Lidl och handla rengöringsmedel som enligt Kicki är väldigt bra. Tar emot lite kanske att handla där men men. Tänkte se en nattfilm nu för jag är gruvligt pigg måste erkännas.


Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards