Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Martina - 17 oktober 2008 07:24

..ringde klockan i morse och det kändes som att jag precis hade placerat huvudet på kudden, hur kan det vara så här tänkte jag? Det har blivit så jävla mörkt ute också, blir bara värre och värre för varje morgon nu, mörka tider väntar...


Nu har jag bara 2 avsnitt kvar av Prison break s.03 och det känns sköööönt men jag är också rädd för att en viss tomhet ska infinna sig så fort jag sett det sista avsnittet, kanske man ska leta upp nån annan serie.. hmm..nä! kanske skaffa sig ett riktigt liv istället :)


Ikväll ska jag till pappa som fyllde år igår, vi ska äta massa gooooood mat men mest längtar jag bara efter en sak, sova sova sova! Kanske känns annorlunda i kväll, brukar ju kunna göra det. Visst är det konstigt, på em/tidig kväll kan man vara hur trött som helst men när man ska sova så är man pigg, jag fattar inte..


Lyssnar på Amy MacDonald nu, skön brud det där..


Hoppas ni får en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards