Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Martina - 8 oktober 2008 19:09

...känns som att ni alla har gått ihop, allierat er och lurar mig att klockan bara är sju och att man borde vara pigg, aktiv och snygg nu, men att klockan egentligen är halv tre på natten.. vilken känsla, känns som att hela världen sover för att det är natt och det är bara jag som är vaken (fast skittrött, fast skitontihuvet) och är dum nog att tro att klockan bara är sju...och dessutom tänker jag "nä så här tidigt kan man väl inte lägga sig" men JO det borde jag verkligen göra..


Sov gott


Ps. Pesto ÄR gott

Av Martina - 8 oktober 2008 11:13

Jag är så torr på läppen så att jag befarar det absolut värsta. Inget förutom stjärtsalva kommer någonsin att hjälpa. Fuck!


Förövrigt: Allt lugnt. Jag vill dessutom passa på att säga grattis till Jennie och Sara som 6/10 fick en liten pojke!



Ovido - Quiz & Flashcards