Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Martina - 9 oktober 2008 19:47

Inte trodde jag väl imorse att jag skulle kunna känna mig så här pass pigg framåt kvällskröken :) har hunnit med några viktiga grejer idag 1. tvättat några maskiner med lakan (obs! tvättmedlet står kvar i tvättstugan men under viss övervakning av en amatördetektiv, nämligen jag själv) 2. Upptäckt att  Anna J har döpt sin blogg till Annakanin det tyckte jag var fantastiskt på många sätt.

3. Klappat på J & S bäbis (ni behöver inte tycka att jag är oansvarig för migrän smittar väl knappast?) 4. Ätit lagom mycket tacos 5. Hämtat den 3:e säsongen av Prison Break (måste hinna se den innan den 20:e som sagt...) 


Sov gott..! 



Av Martina - 9 oktober 2008 11:41

Så idag är man hemma och slöar och försöker hitta krafterna igen, nånting hände, igår, inatt och imorse som inte är så vanligt för mig. Jag var sjuk...skakade, frös, huvudet exploderade när jag millimeterrörde mig..och tillslut kom även kaskad-spyan, fy fan! MEN nu är det BÄTTRE och hoppet lever om att jag ska bli människa igen, kändes inte riktigt som så imorse när jag låg i soffan och grinande tyckte mest synd om mig själv i hela världen.


Reflektion: Borde man ha ett ica-kort? 

Ovido - Quiz & Flashcards