Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Martina - 22 oktober 2008 20:44

...har ni sett "Bonde söker fru" vissa saker skulle lätt vinna pinsamhets-SM. Som Trileia sa "Bondläpp söker blygdläpp" haha!

Av Martina - 22 oktober 2008 18:57

...i form av jordens flottigaste gulaschsoppa hamnade på min rygg. Så var det goodbye med den tröjan. Har i eftermiddag suttit på en informationsträff om PIM, handlar om att hantera en dator. Vi pedagoger är tydligen i allmänhet rätt sura på att använda datorer, jag känner själv att jag inte är en data-katastrof men ok det kanske är så. I "persan" var det någon vänlig själ som lagt fram många många många olika halsband, till försäljning såklart. Det var kul för vi försökte para ihop halsband - människa på jobbet, liksom efter personlighet.Halsbanden var i övrigt rätt läraraktiga och jag skulle lätt kunna se ett runt halsen på mina gamla lärare men kanske inte på mina nuvarande kollegor, det är ju skönt på sätt och vis. Christus borde kanske ha ett, han är ju rätt kvinnlig med tanke på att han jublade när sex and the city släpptes på dvd :) Ikväll ska jag ha en lugn afton och bara pysa runt här hemma och vara riktigt slappig, sånt är skönt. 


Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards