Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

Ledig dagar..

Av Martina - 30 oktober 2008 15:32

...är dom bästa dagarna! Har spenderat några timmar på stan och inhandlat lite snygga smycken och två skjortor, "nu måste det bli ordning på tantkroppen" tänkte jag och tog tag i saken helt enkelt. Sitter och lyssnar på Pinks nya album nu, så bra!! Har även druckit en Ramlösa med smak av skogshallon, jag funderar på att köpa en soda stream för jag drar mig verkligen för att dricka vanligt kranvatten och det resulterar allt för ofta i "torra fläckar" i halsen som får mig att nästan spy. Kan vara en idé att försöka förhindra det tror jag. Det har löst sig bra med mina vinterdäck, tackvare två mans-hjärnor i familjen, min far och min bror :) tack! Men så länge får jag snällt promenera och det tar ju emot lite, för gudarna ska veta att jag är en riktigt latmask. Hittade förresten en jacka idag som jag totalt glömt bort, köpte den ifjol när jag fyllde år och var i Stockholm med familjen, kul!


Pöss å kram

 
 
Kakan

Kakan

30 oktober 2008 18:46

Vilken lyx med ledig torsdag :-)

Haha, ja att hitta en jacka är nog nästan roligare än att hitta pengar i en ficka....tyvärr så händer det typ lika ofta(sällan)

Krams :-)

http://www.sthlmcookie.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina - 12 juni 2011 12:48

...satt just och funderade på vad jag skulle göra av denna söndag när jag med ett rejält stamp klev in en tandpetare i hälen, aj satan vad ont det gjorde. Upptäckte också att typ 4 mm hade fastnat någonstans inne i hälen, så sjukvårdsupplysningen näs...

Av Martina - 6 juni 2011 19:00

..och Sveriges nationaldag eller svenska flaggans dag som det hette när jag var liten. har firat med påmpa och ståt idag med paradorkester och hela köret..så klart.. imorgon är det jobb igen och jag orkar verkligen inte, vill kaskadspy av bara tank...

Av Martina - 20 maj 2011 21:51

...här hemma i soffan..efter några timmars hektiska förberedelser inför morgondagens party kan det vara skönt att landa med fetarselet i soffan. Så imorgon är det kalas alltså, ska bli väldigt roligt. Har just konstaterat att det är rena rama järngän...

Av Martina - 20 maj 2011 21:51

...här hemma i soffan..efter några timmars hektiska förberedelser inför morgondagens party kan det vara skönt att landa med fetarselet i soffan. Så imorgon är det kalas alltså, ska bli väldigt roligt. Har just konstaterat att det är rena rama järngän...

Av Martina - 15 maj 2011 17:44

...men jag har inte så mycket att blogga om..har liksom idétorka och då blir det lätt tråkiga inlägg känns det som och bloggar med tråkiga inlägg är ju värdelösa. Även fast jag allt som oftast älskar mitt jobb så har nedräkningen inför sommarledigh...

Ovido - Quiz & Flashcards