Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

Tjoho..

Av Martina - 29 oktober 2008 18:20

...vad tråkigt det är att vara utan röst, kan inte ens vrålsjunga till musik på datorn, det som jag älskar att fördriva tiden med. Tror att alla på jobbet var i chocktillstånd hela dagen idag, för att de är så ovana vid min tystnad alltså :) eller kanske var de knäckta efter 2 dagar borta...stackars oerfarna krakar.

 Går runt och tänker att det är måndag hela tiden, får gång efter gång påminna mig själv om att det är onsdag, konstigt det där. Imorgon är jag ledig och mitt största mission för dagen är att byta från sommar till vinter. alltså däck. på bilen. Just nu är det snorhalt i backen upp till mitt hus så jag tar mig ingenstans, inte lätt att vara utan bil och utan röst, tur att jag har datorn och en chokladkaka :) Har iaf jobbat på som en galning idag, man får uppenbarligen mycket gjort när man inte babblar så mycket...hmmm...Har i vilket fall möblerat om lite och fixat en mysig läshörna, det var väl kreativt av mig? 


Tjo!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina - 12 juni 2011 12:48

...satt just och funderade på vad jag skulle göra av denna söndag när jag med ett rejält stamp klev in en tandpetare i hälen, aj satan vad ont det gjorde. Upptäckte också att typ 4 mm hade fastnat någonstans inne i hälen, så sjukvårdsupplysningen näs...

Av Martina - 6 juni 2011 19:00

..och Sveriges nationaldag eller svenska flaggans dag som det hette när jag var liten. har firat med påmpa och ståt idag med paradorkester och hela köret..så klart.. imorgon är det jobb igen och jag orkar verkligen inte, vill kaskadspy av bara tank...

Av Martina - 20 maj 2011 21:51

...här hemma i soffan..efter några timmars hektiska förberedelser inför morgondagens party kan det vara skönt att landa med fetarselet i soffan. Så imorgon är det kalas alltså, ska bli väldigt roligt. Har just konstaterat att det är rena rama järngän...

Av Martina - 20 maj 2011 21:51

...här hemma i soffan..efter några timmars hektiska förberedelser inför morgondagens party kan det vara skönt att landa med fetarselet i soffan. Så imorgon är det kalas alltså, ska bli väldigt roligt. Har just konstaterat att det är rena rama järngän...

Av Martina - 15 maj 2011 17:44

...men jag har inte så mycket att blogga om..har liksom idétorka och då blir det lätt tråkiga inlägg känns det som och bloggar med tråkiga inlägg är ju värdelösa. Även fast jag allt som oftast älskar mitt jobb så har nedräkningen inför sommarledigh...

Ovido - Quiz & Flashcards