Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Martina - 28 februari 2010 14:22

är ju sjuuukt skönt!



Av Martina - 28 februari 2010 12:45

..verkar vara ett svårt ord att stava till, skrev fel 4 gånger innan jag fick till det. Vaknade iaf vid åtta imorse och hade jobbångest, trotsade den och somnade om till halv elva, nu har jag jobbat lite och det känns bättre.. Borde lägga mig på sängen och läsa och bara ta det lugnt men det är inte så lätt har jag märkt. Imorgon är första dagen på en mycket fullspäckad vecka, sen är det tack o lov lov. Får se om det blir Vemdalen en sväng eller hur det blir, skulle ju vara skönt att komma bort ett tag men det hade varit trevligare att åka med något resesällskap med.. OS lider mot sitt slut och jag hoppas på att hitta igen min dygnsrytm nångång den här veckan, eller...ja det kanske är lite onödigt när det snart är lov iofs..jaja skönt ska det ändå bli på nåt sätt. Kanske blir det lite mer vanligt bloggande då också? Man kan ju hoppas :)


Puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards