Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Martina - 2 februari 2010 22:09

...att vissa saker man gör blir så fel mot människor man tycker om.


Lika bra att gå å sova.



Av Martina - 2 februari 2010 16:54

..vad jobbigt det blev, hade tänkt att middagsdejta på Birsta men planen gick i stöpet. Nu funderar jag på att åka hem en sväng och sen tillbaka... Hmm..varför kan inget vara enkelt?!


Har druckit för lite kaffe idag.

OCH: känner mig jävligt "on"




Av Martina - 2 februari 2010 15:31

...ett litet tag till sen ska jag iväg å köpa klubba och slänga i mig lite käk innan det blir bandy ikväll :)

Av Martina - 2 februari 2010 15:31

...ett litet tag till sen ska jag iväg å köpa klubba och slänga i mig lite käk innan det blir bandy ikväll :)

Av Martina - 2 februari 2010 07:33

...MYCKET NÖJD! med det mesta faktiskt, till och med axeln börjar skärpa till sig liiiite. :)


Tack alla underbara människor runt mig!

Ovido - Quiz & Flashcards