Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Martina - 14 februari 2010 21:46

jag och Malin har en OS blogg på sidan:


http://malinochmartina.bloggplatsen.se



Men för det måste jag ju kunna nämna några rader här då och då.

Idag gick det åt skogen för skidskyttarna igen..tok-tokigt. Inatt kan

vi dock ha en chans på medalj tror jag - p-pist. Vi får väl se..


Har varit på middag hos mamman och Uffen, det var gott! som vanligt och trevligt att träffa familjen. Saga hade blivit jättestor och Emma ville trolla hela tiden, det gick bra. Nu är jag skittrött och ska sova, har en oroväckande kliande svidande känsla i ögonen, hjälp! vill inte ha ö-infl. :(


sov gott!

Av Martina - 14 februari 2010 16:00

Och självklart vill jag önska alla mina hjärtan (dvs vänner och familj/släkt) en riktigt underbar dag och passa på att tacka för att ni finns och är så härliga!

 

och...

 

Ett stort grattis till Nina som fyller år idag!

 

  

Av Martina - 14 februari 2010 14:39

Här kommer en bildlig hyllning till Jonsson som plåster på såren efter gårdagen.


Jag och Malin tycker iaf att du är bäst!   

Av Martina - 14 februari 2010 14:00

Vad händer? Har vi missat formtoppen eller var det dåliga skidor eller kan det möjligtvis vara så att några andra i startfältet lämpligt nog tagit några otillåtna preparat..jag säger ingenting precis som Helena efter gårdagens tävling "jag sköt fullt och åkningen och skidorna kändes bra, jag förstår inte..." kan man ju tolka : jag gjorde som jag brukar och ändå kom jag +40 sek efter, här är det nåt skumt på gång..

För inte kan väl Helena stå i tv och misstänka någon ryss för att vara dopad? Det skulle ju inte vara helt ogrundat å andra sidan.

Vi kommer ju alla ihåg Elofssons totalknäckning efter Myleggs ( skum stavning) frånåkning, det vill vi inte se igen..



Ovido - Quiz & Flashcards