Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Martina - 18 februari 2010 17:34

den 23 juli på Ullevi, bokat, betalt och klart!

Känns ju lite skumt att dra iväg på nåt så nära inpå RosaBussarna resan men jag kan faktiskt inte tänka mig något bättre att ägna dom dagarna åt.   

  


Ses i juli!



Av Martina - 18 februari 2010 12:06

Idag är det torsdag och imorgon är det fredag! Känns bra :)

Igår blev det inga medaljer men en jävla massa vurpor hit och dit, tur att halla klarade sig någorlunda bra iaf.

Sitter på jobbet och lunchar med Elin (vid varsin dator) har tryckt i mig bullar också för det bjöd Anneli på. Gott.

Min bil är trasig låter det som och det känns så dyrt...jag vill inte...dessutom sjunger min mobil på sista versen. Ser det ut som att jag är gjord av pengar eller? jag är ju fan kommunalanställd.

Nu låter jag kanske lite nere men serru det är jag inte. Jag är ju G L A D!!


Puss å kram



Ovido - Quiz & Flashcards