Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Martina - 11 februari 2010 19:33

...fick en lista över alla dagens kursdeltagare (ca 150stycken) såg till min stora förskräckelse att det var 2 lärare resten rektorer, professorer och politiker. Paniken kom sakta men säkert och övergick i svettningar och hjärtklappning. Vi bjöds på en hel del information mycket var intressant annat gick en meter över mitt huvud ungefär..

Av Martina - 11 februari 2010 08:48

på södra berget i dagarna 2 och jag ska dit! skönt med lite omväxling i vardan. Annars så funderar jag mest på om jag ska åka på P!nk eller inte men visst luter det åt ett JA man lever ju bara en gång har jag hört! Jag får väl tråka hemma hela juni och halva juli, det borde väl räcka eller?


Nu väntar jag på bästa J som ska hämta upp mig.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards