Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Martina - 24 februari 2010 19:51

Känner jag mig som men vem fan kan klandra mig? Skitmycket på jobbet, möten, ungar och studiecirklar.. sen är det ju 30 grader kallt också, det gör ju inte saken bättre. Och OS. Sena kvällar och dålig utdelning på medaljfronten. Nä åter till rutinerna nästa vecka när OS är över för den här gången, jag säger som Bert Ljung "när fan kommer evighetsschack med som OS gren.. ?"


Imorse frös jag så jäkla mycket om fötterna, efter en ofrivillig promenad så jag var tvungen att värma dom i ugnen i personalrummet..fick en del blickar av tonnisgrabbarna som satt å drack kaffe (dom skottar taket på jobbet).. hmm konstigt..


Idag fyller min kusin år! Grattis Cindy! Hipp hipp HURRA!

Iofs har jag varit där på kalas tidigare idag men ändå..gott fika! och kurragömma med minsta kusinen Vilma såklart.


Till mamma: ta det lugnt och tänk på hälsan! man har ju bara en mamma och henne är jag väldigt rädd om! <3


Nu väntar OS, heja Sverige!



Ovido - Quiz & Flashcards