Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Martina - 5 februari 2010 21:13

Har jag nån trogen skara läsare här eller? Jag vet ju att min mamma läser (och tycker att jag har en bra blogg) men mer då? Det känns ju lite tryggare att veta vilka i sin närhet man skriver till ju..fast egentligen är det rätt sjukt att känna så när man skriver öppet till hela folket. Vad jag kanske egentligen vill ha sagt är att ni gärna för kommentera eller göra ett gästboksinlägg och kanske bara säga hej.


Ser förövrigt på Let´s dance och tycker att det ser svårt ut. Dans är INTE min framtid det är ett som är säkert...jag kan sträcka mig så långt som att köra sleven, lassot och fiskespöt till Mr.Vain (Mr Wayne enligt lilla C).. men där går gränsen.


Ps. Rödvin ÄR gott.


Kram

Av Martina - 5 februari 2010 19:38

....myyyyyyys! Har just sett Charlotte Kalla dominera i spåret, vilken tjej! Ska nu springa ner till mamma och titta på Let´s dance, tråkig fredag kanske ni tänker men det är alldeles precis vad jag behöver. En lugn och skön kväll. Imorgon blir det middag hos A o O, ska ladda lite inför det tänkte jag.


Hoppas att ni alla har det bra!


kram

Ovido - Quiz & Flashcards