Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Martina - 15 februari 2010 22:30

Känner mig nästan lika trött som Hellner, borde sova nu..



Av Martina - 15 februari 2010 18:48

Jag håller till mer på den andra bloggen just nu av förklarliga skäl :)

OS-bloggen

Idag måste det bli medalj, mitt OShjärta mår inte bra av det här..


Annars är allt bra! Tack ni underbara människor!


Fram med bärsen, svenska flaggan, dom hetaste hejjaramsorna och en fet skål med chips! Nu kör vi!



Av Martina - 15 februari 2010 09:40


och DU kanske kan rädda mig?


  


Kom igen nu då, du är ju bäst. Det vet ju alla!

Av Martina - 15 februari 2010 07:07

..efter torsdag och fredag på kurs och en härlig helg så är det nu dax för jobb igeb och det är ju inte så att jag inte vill men lite seg är jag och skulle må bra av ännu en "söndag" :) måste dessutom stanna på jobbet i eftermiddag och arbeta ikapp mig en aning, känns lite tungt nu men skönt när det är gjort skulle jag tro.


Ikväll är det dax för Kalla! Min gissning: dåliga skidor och dopade konkurenter räcker till en 7:e plats.



Hoppas att ni alla får en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards