Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Martina - 16 februari 2010 22:19

Guld igen! Vilken jävla känsla!

Här har vi snackat om Jonsson och ACO och vem slår till, F E R R Y! ja inte mig emot! Härligt!   

Av Martina - 16 februari 2010 18:19

..när Magnus Samuelsson besöker förkväll. Dom är så jävla pinsamma dom där två, med det säger jag ABSOLUT INTE att jag saknar Bettan på nåt vis.

Ikväll ska jag iväg på tantbandy igen och det ska bli rätt skönt, behöver lägga tankar och energi nånstans just nu.


Har struttat runt som en dåre på jobbet idag iförd, långkallingar med hjärtan på, shorts, en orangerandig tröja och en narr-mössa på skallen. Efter ett löjligt vad om medaljer igår. Men jag bjuder på den så klart!


Idag är det FETTISdagen, en gång i tiden betydde det nåt helt annat än vad det gör idag, man var tvungen att äta onyttigt hela långa dagen, MOFFA!! Trevligt.



Ovido - Quiz & Flashcards