Alla inlägg den 26 september 2010

Av Martina - 26 september 2010 17:07

..dam som körde i motsat körriktning i en rondell i Birsta idag, i värsta rusningen. Det var rätt roligt. Tycker jag.

Av Martina - 26 september 2010 10:03

...tror att det får bli en dag ute i det fina vädret, kanske fixa lite fika och ge sig iväg ut. Hade jag varit lite mer svampkunnig hade jag lugnt plockat svamp men vet ni precis när jag tänkte tanken såg jag att C hade frågat på FB om jag vill ha svamp, jajaja!! :) ibland har man tur.


Igår var jag hos Ronny och spelade tv-spel, det är förjävligt roligt med tv-spel måste jag ju bara erkänna, man kanske skulle köpa sig ett, frågan är ju: vad ska man ha: wii, ps3 eller vad är det som gäller egentligen?


Näpp nu får det bli lite kaffe, macka och lite planering inför veckan.

Ovido - Quiz & Flashcards