Alla inlägg den 5 september 2010

Av Martina - 5 september 2010 12:21

Jag hoppas att ingen trott att jag dött, för det kanske kan se ut som så på bloggen. Ganska skralt med inlägg det senaste halvåret MEN mina vänner, det är inte så att jag dött, snarare precis tvärtom. Jag har LEVT! Sommaren har varit helt fantastisk, på många sätt, många fina människor och upplevelser förtjänar att bli nämnda här, just nu i denna stund har jag varken energi eller tid (tyvärr) för någon längre utläggning men jag hoppas verkligen att det kommer. Jag bara konstaterar att jag ska sluta vara åskådare till mitt liv och börja leva istället.


Har ju varit i Afrika också om det undgått nån av er, fantastiskt, jävulskt fantastiskt! Tack till er som gjorde resan möjlig för mig och som delade den med mig!


Kommer mer snart (och gör det inte det så skäll på mig på FB)!





Ovido - Quiz & Flashcards