Alla inlägg den 18 september 2010

Av Martina - 18 september 2010 23:04

varje gång jag börjar bloggar efter ett rätt långt uppehåll så har jag vips rätt många läsare, det håller i sig några dagar sen börjar läsarantalet sakta men säkert att sjunka, mer och mer för varje dag. Hallå, är jag så jävla dålig på att blogga så att merparten läser min blogg en (eller möjlitvis 2 ) gånger och sen bara ger upp?

Jag kanske måste gå en kurs.


Bloggvetenskap med didaktisk inriktning 7,5 hp - sökes!!



Av Martina - 18 september 2010 18:03

Alltså jag skulle ju leta älgar idag men dom gömde sig för bra, hittade ingen älg och det gjorde ingen annan av de 29 som var med å jagade heller.. Bestämde mig också för att stanna en dag till hos pappan i Stöde, är så skönt att bara slappa och ta det lugnt. Imorgon lär det bli sena natten innan valvakan är avslutad och vi får veta, får svaret på frågan så många av oss ställer. Röstar vi in Sverigedemokraterna eller inte? Vi går mot undergång i så fall, hjälp oss! :)


Vill också meddela er alla att kliet är tillbaka på allvar nu och jag håller på att bli

G

A

L

E

N

!


:)

Ovido - Quiz & Flashcards