Alla inlägg den 11 september 2010

Av Martina - 11 september 2010 23:12

Fasters goklimpar Emma & Saga! Jag har fått vara med dom heeeeeeela långa dagen idag och det gör mig varm i hjärtat och glad i sinnet!

    


Underbara!


Å kan ni tänka er, jag får träffa dom imorgon igen!

Av Martina - 11 september 2010 12:17

....CINA som på ett alldeles självklart sätt visste både att det var låten Brothers in arms och att det naturligtvis är Dire Straits som spelar den!

  

Av Martina - 11 september 2010 12:06

...intar snart min lägenhet, det vet jag mycket väl därför har jag nu förberett mig på alla sätt, ett av sätten är:  inhandling av onepiece overall (?). Kanske inte det snyggaste klädesplagget i min garderob men jävligt sköööön..och varm :)


   Som ni ser...underbar!


Matchar kanske inte till hundra procent med min actionstjärneprofil men vadå man måste ju kunna variera sig lite.



Ovido - Quiz & Flashcards