Alla inlägg den 13 september 2010

Av Martina - 13 september 2010 19:46

Har varit på jobbet idag och jobbat :) Det gick bra, ungarna tyckte att dom fått fett grymma feta pennor när dom fick varsin kulspetspenna från Biltema. (Klart jag berättade för dom att dom har världens snällaste fröken som köper sånna åt dom ur egen ficka - dom blev upprörda och ville betala själva så imorgon ska jag inkassera 1.20 spänn/elev haha närå..jag bjuder på dom). Imorgon ska vi ta vårt medborgliga ansvar och cykla ner på stadens torg och intervjua politiker, kommer nog grilla dom rejält. I afton har jag varit å kollat på en ny bil, en peugeot 206 gti, väldigt fräsig men kanske inte det jag ska ha men man vet aldrig vad som händer. Kanske någon som vill köpa en besiktad (juni) reunalt clio för 5 papp? Hör av er i så fall..


Nu blir det ett glas rött och lite tv4. Gött!

Ovido - Quiz & Flashcards