Alla inlägg den 16 september 2010

Av Martina - 16 september 2010 20:35

men när man joggar löper man iaf minimal risk att bli träffad av en innebandyboll. och det är bra för det gör så jävulskt ont. En medspelare är på primärvårdsjouren (kunde man inte hitta på nåt knepigare namn?) efter en frontalkrock med innebandyboll och jag sitter här med en böld med mönster av en bandyboll på låret och en på fotknölen. Så typiskt. Ajjjje!


Bäst att sova.

Av Martina - 16 september 2010 17:31

..s sömn och jag är inte förvånad men dock otroligt trött. Försöker skrapa ihop lite ork och energi för en timmes innebandy nu, sen blir det sängen och imorgon är jag nog inte på jobbet en minut innan jag måste. Insåg även till min stora förfäran att det inte heller kan bli tal om sovmorgon på lördag för då ska jag följa med pappa till skogen och leta älg. Tänk om vi hittar en, det skulle vara lite fränt..kanske tröttheten skulle kännas som bortblåst om så bara för nån minut.


Snart dax för val också hörrni och hur fan ska man tänka? jag känner liksom att jag börjar tänka att jag vill bli en högavlönad, frisk människa vars största bekymmer är för hög skatt och burkor i skolan (jag skulle naturligtvis inte heller känna någon som är arbetslös eller i läge för sjukskrivning) för då skulle det ju vara enkelt att rösta ju..


vad tror ni om en snabb lite powernap nu? Det tror jag på!







Ovido - Quiz & Flashcards