Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

Full rulle..

Av Martina - 26 februari 2009 20:26

...därav ganska dålig uppdatering här på bloggen. Har haft häcken full av jobb den här veckan, på ren svenska. Nästa vecka är det sportlov och jag är ledig, välbehövligt och väldigt välförkänt (enligt mig själv). Idag har jag dessutom simmat 200 m och det låter väl kanske inte så långt men fy fan vad jobbigt det var, jag höll på att ge upp och spontansvimma och sakta sjunka livlös till botten men som tur är gick det bra till slut. På semeldagen eller fettis-dagen som jag brukar säga så fick jag ingen riktig semla, dock en väldigt fin virkad semla av Catrine, 1000 tack, den var god men en aning torr :)


Nackstatus: samma skit som vanligt.

Dagens lunch: sörja, liknande den igår. 


Dagens dikt: jag sitter här å tittar på fiskar medans mamma är hemma och diskar. oerhört poetiskt och oerhört stulet direkt från en 8 åring.


Dagens höjdpunkt: Kallas otroligt suveräna avslutningsvarv på staffeten. Den tjejen finns det inga ord för.


Ps. Jag kan nu jonglera med 3 "dykringar" också.


Ciao

 
 
Trileia

Trileia

26 februari 2009 23:41

Jag är också ledig på sportlovet. Kanske att man kunde anordna ett sammanträde med fröken då? Jag har köpt skurmedel så jag kan städa!

http://trileia.blogspot.com

 
Lisa

Lisa

28 februari 2009 04:52

Hej världens bästa Martina! Ville bara skriva några rader här så att du vet att jag lever, saknar dig och så. Åker till NYC i helgen men vi måste höras till veckan tycker jag! Kram!

http://www.myownwords.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina - 12 juni 2011 12:48

...satt just och funderade på vad jag skulle göra av denna söndag när jag med ett rejält stamp klev in en tandpetare i hälen, aj satan vad ont det gjorde. Upptäckte också att typ 4 mm hade fastnat någonstans inne i hälen, så sjukvårdsupplysningen näs...

Av Martina - 6 juni 2011 19:00

..och Sveriges nationaldag eller svenska flaggans dag som det hette när jag var liten. har firat med påmpa och ståt idag med paradorkester och hela köret..så klart.. imorgon är det jobb igen och jag orkar verkligen inte, vill kaskadspy av bara tank...

Av Martina - 20 maj 2011 21:51

...här hemma i soffan..efter några timmars hektiska förberedelser inför morgondagens party kan det vara skönt att landa med fetarselet i soffan. Så imorgon är det kalas alltså, ska bli väldigt roligt. Har just konstaterat att det är rena rama järngän...

Av Martina - 20 maj 2011 21:51

...här hemma i soffan..efter några timmars hektiska förberedelser inför morgondagens party kan det vara skönt att landa med fetarselet i soffan. Så imorgon är det kalas alltså, ska bli väldigt roligt. Har just konstaterat att det är rena rama järngän...

Av Martina - 15 maj 2011 17:44

...men jag har inte så mycket att blogga om..har liksom idétorka och då blir det lätt tråkiga inlägg känns det som och bloggar med tråkiga inlägg är ju värdelösa. Även fast jag allt som oftast älskar mitt jobb så har nedräkningen inför sommarledigh...

Ovido - Quiz & Flashcards