Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Martina - 2 februari 2009 15:25

En riktigt måndig måndag har det varit. Jag har varit sådär trött som man bara är på måndagar, tänkt att jag skulle ha gjort mer under helgen och att jag skulle ha prioriterat att sova på morgonen åtminstone en dag, nädå istället kliver man upp skittidigt och står och fryser häcken av sig på SM..brrr...kommer säkert att åka dit på en redig förkylning dessutom.

Idag när det ändå var så svinkallt så gick vi till Granloholmsbibliotek, nä men det var väl verkligen genomtänkt av oss...återigen...brrrr... Jag har iaf visat prov på att min hjärna vissa gånger vinner över min image, idag hade jag täckbyxor OCH vinterskor! Ja, jag har fått några kommentarer :)

Dagens lunch: Blodpudding alt. potatisbullar. Min lunch: ingenting.


Jag valde mellan ingenting och kaskadspya och jag valde det första, tyckte att jag var smart faktiskt. Är lite skakig nu trots att jag fifflade till mig 2 korvar utan bröd av fritids mellanmål. Kovov me´bevö. eller i mitt fall: Kovov utan bevö. Ja det var ju skitroligt Martina. Dax att sluta flamsskriva tror jag minsann.


Ciao!




Ovido - Quiz & Flashcards