Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Martina - 7 februari 2009 10:42

...var jag på igår tror jag minsann..min kära kotknäckare har räddat livet på mitt psyke och jag är inte längre rädd för att dö. Ett tag trodde jag nämligen att min nacke skulle sakta, säkert och fruktansvärt plågsamt utradera mig från jordens yta. Jag ser inte längre korsord och pussel som de mest givande sysselsättningar och jag börjar fundera på att återgå till ett socialt liv. Började bra igår, i en biosalong med säkert 150 stycken andra människor, inte dåligt! Såg Bolt den var jävligt roligt även för en 40 åring...ehhh...menar 28 åring även den 5åriga skrattade och tyckte att den var rolig. Jag försöker väga upp min ålderstopp med att gå på barnbio, jag har även skrattat halvt ihjäl mig åt LattjoLajban nu på morgonen, hur fan sjuka i huvudet är dom som jobbar med barnprogram? Har ni sett Jonson & Pipen, det är högklassig underhållning.


Åter till något tråkigt. Min bil låter skumt och jag misstänker att den är paj. Fuck! Eller kan det vara en isklump som har placerat sig på ett olämpligt ställe? Vi får väl se..en annan tråkig sak: snöyra, jag tycker inte om vintern och nu har jag även fått det svart på vitt: MIN KROPP MÅR INTE BRA AV KYLA! Jag har ju länge misstänkt att jag är född på fel breddgrad och den meningen av herr KK (KotKnäckare) tog misstanken till en faktisk teori om att det är så. Kan människor vara född i fel kropp måste man ju lätt kunna vara född på fel breddgrad..eller? Kanske ett uppslag för en ny Tv-serie på 5:an eller kanske kan man få vara med i ett avsnitt av Outsiders? 


Återkommer senare med mer flummiga tankar...

Ovido - Quiz & Flashcards