Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Martina - 11 februari 2009 21:13

...hemma igen efter min promenad till Ica och en sväng till min mamma. Trodde att risken för att jag skulle frysa ihjäl var överhängande men jag klarade mig. Hur länge ska det här fortsätta, jag vet att jag tjatar men jag står bara inte ut. Inte lär man kunna åka utomlands med den här nacken heller...jag får sola solarium typ 6 timmar om dagen under sportlovet för att få min värme...nåt bättre förslag? Jag blir iaf mäkta besviken om inte den råkallaryssvintern efterföljs av en tropiskturkhetsommar utan getingar. Kan man reklamera årstiden eller vädret? det borde man ju kunna i USA eller? Ska fråga Lisa. Varför blir jag alltid så här flummigt undrande på kvällskvisten, jag borde bli lite enklare av mig.



Sov gott gott folk.



Av Martina - 11 februari 2009 18:32

...ton is sitter fast under min bil, hur gör man i sibirien då? Själv har jag försökt allt, nu har jag t.ex varit ute och hackat frenetiskt. Måste fråga någon man på jobbet imorgon tror jag, kanske Spänn-Benny? Mycket kan man dessutom slippa göra själv när man har ont i nacken, något gott ska väl det också föra med sig. Var iaf och knäckte till lite till idag så nu håller jag alla tummar jag har för att det ska bli bra.


Har världens skumaste onda fläck i gommen + lite ont i halsen. Hmm..kan det vara en förkylning eller har jag ätit något surt? Jag försöker komma på om jag har ätit något olämpligt men nix kan inte tänka på en sur sak. Kanske en citron i förrgår när det var fisk, vet inte, måste tänka lite till. 


Idag var det kanske hur roligt som helst när vi skulle inleda ett nytt temaarbete (om pirater) och jag fick bakbinda Hullda i piratutstyrsel, lite njöt jag allt när hon fick ligga och vänta i evigheter haha! Vill tillägga: bildbevis finns. Vid några förfrågningar så är jag inte oäven att lägga ut dom här faktiskt. 


Nu: springläge nerför backen. stannar jag: blir jag den snyggaste isskulpturen i stan. 


Ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards