Alla inlägg den 4 februari 2009

KK.

Av Martina - 4 februari 2009 07:32

Som Malin sa, det kan väl aldrig vara fel med en KK! Håller fullständigt med, vi pratade alltså om KladdKaka. Igår var min bror, Jossa och Emma och hälsade på och fikade, det var trevligt! På fredag ska jag och Emma gå på bio och äta godis. Nu är jag på jobbet och har ont i nacken, eventuellt är det diskbrock i nackamentet jag har dragit på mig, ajaj låter inte roligt och är inte roligt.


Nu ska jag gå ner i persan och grunda med lite kaffe. Om dom nu har fixat maskinen för igår var den paj. Åh...fan nu blev jag sugen på paj också, dåliga tanke! :)


Ha en bra dag alla som jag känner och inte känner som eventuellt läser det här. Visst skulle det vara roligt att veta vilka som läser bloggen? Kan ni inte skriva ett inlägg med ert namn, personnummer, telefonnummer, adress, flicknamn, kontonummer + kod och fritidsintressen...eller nä det kanske räcker med ert namn :)


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards